måndag 22 april 2013

Besviken...

Fick ett sms från NetOnNet att tv äntligen var klar... Eftersom jag ändå är hemma så tänkte jag att jag kör och hämtar den...
När jag kommer dit har det inte varit något fel på den (varför tar det då 5 veckor att fixa?)... Sen ska jag betala 700 kr trots att jag har både garanti kvar och extra försäkring... Tyvärr hade jag inte 700 kr på mig... Åkte hem igen, sur som ättika...
Fick min pappa (som är bra på att röjja i bunken) med mig samt de 700kr och åkte tillbaka... Käftade med killen som stod där, om att det är förjävligt att man ska behöva betala extra för att dom inte kan hitta nått fel p tv:n... Betalade, och körde hem med tv:n...
Tror ni den fungerade... Nä lika stendöd som gång 1 och 2... Fan vad jag blir besviken... Inte nog med att jag redan har kört 30 mil fram och tillbaka på alla gångerna jag lämnat och hämtat tv:n, utan jag ska betala 700 spänn för att hämta hem min icke fungerande tv ännu en gång... och nu nöja mig med lilla 17 tummaren minst 2 veckor till... Som kund har man inga rättigheter... Det är iallafall det sista jag någonsin köper på NetOnNet...

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Kolla med Phillis imorgon de har gratis hemservice
Kram annette

Anonym sa...

Sååå drygt!!!!! /grannen

Tinne sa...

Nää vilka taskmörtar!! Jag ska också bojkotta NetonNet nu.
Love ya!