söndag 10 mars 2013

Ledig lördag!!!

Så skönt att ha en ledig lördag på sin jobbehelg... Denna dagen ska ju "jobbas igen" på påskdagen, då kollegan är på semester... Så har vi på mitt jobb... ställer upp för varandra...

Började med sovmorgon till ungefär 11... vet inte när jag sov så länge sist... Sen blev det utflykt... Bauhaus och köpa färg, Rusta och köpa tapet och sedan IKEA där det skulle lekas i leklandet, shoppas tv-bänk och en ugn...

Har påbörjat projekt 2 av 3...

Annars har det varit "mellomys"... Min favvo vann inte (trots att jag röstade) men han kom 2:a och vann svensks folkets omröstning... Robin Stjernberg var mitt "second choice" så jag är nöjd...

Imorgon är det gubbens tur att få sovmorgon... Själv har jag tvättberg och projektarbete att roa mig med... Sedan blir det lite jobb på kvällen...

Över och ut... rödtjut!!!

Inga kommentarer: