lördag 5 januari 2013

Kanske inte riktigt såhär...

... det ska gå till. Men det är iallafall en början... Många bra tips för en nybörjare som jag...
Bl.a hur man bygger upp löpträningen i början och hur man ska löpa för att nå sina egna mål...
Varför vill jag börja löpträna då? Gör då finns det inga ursäkter längre... Springa kan du göra var som helst och det är väldigt få dagar du kan ha en vettig ursäkt till att inte hinna med att springa en runda.
Hämtar mig fortfarande efter megaträningsvärken "Arne" som intog min kropp efter onsdagens Bodypump, jag börjar kunna gå utan att det ser ut som om jag gjort ner mig nu... Framsteg, framsteg...

Man ska börja någonstans...

3 kommentarer:

Suzan sa...

Kanske Malmömilen i simmar kan bli en bra morot? :)

Tinne sa...

Hur ska man göra då? Tipsa mig. Inspirera mig. Vi har ju finalöparspår i tingvallaskogen.

Karolinssida sa...

En mil känns väldigt långt.. Men inget är omöjligt... Börjar med vårruset iallafall. Målet är att springa hela rundan 5 km...
// Karolin