torsdag 3 januari 2013

Aj, aj, aj...

Ja lite gnällig får man vara idag... Fick äntligen ändan ur vagnen igår och åkte till gymmet... Årets första pass och första passet på över 2 månader blev "bodypump" med tuffa favvoinstruktören... Tyckte jag hängde med rätt bra men hade bara lätta vikter på... Mot slutet var jag rejält skakis i benen... Idag har träningsvärken smugit sig på mer och mer... och det känns helt underbart, fantastiskt....
Idag bjöd gymmet på ett Lesmills maraton men jag känner mig ganska sliten och jag hade lovat syrran att färga hennes hår, så det blev kvällens aktivitet...
Men jag längtar redan tillbaka och tills jag kommer tillbaka i bättre form och kondition....


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hjälpen. Det blev jättebra

Love ya/ Tinne

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm och värken blir bara värre ;-)

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm och värken blir bara värre ;-)

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm och värken blir bara värre ;-)

Vero sa...

Jag har iallafall kommit igång med promenad jag... alltid något! Haha... Jag har inte nån karaktär och måste skärpa till mig.