lördag 29 december 2012

Förkyld... Igen!!!

Verkar som om mitt immunförsvar har emigrerat... Tycker att jag varit mer eller mindre förkyld hela hösten... Just nu är det mer... har precis ringt jobb och sagt att jag inte kommer i helgen, känns lika tradigt varje gång... Men känns inte heller bra att vara på jobb och snora och snörvla på både VT och kolleger, och har man dessutom som jag feber så SKA man vara hemma... Men det svider, både i plånboken och i samvetet. Jag vet att det är en rättighet man har när man är sjuk men jag känner ändå att jag sviker... Fast vi har superduktiga vikarier som gör ett strålande jobb när vi andra inte kan...
Nä, en stor kopp te, c-vitamin och en trave näsdukar så är jag redo för strid mot baskiluskerna...

Ha en god helg alla...

1 kommentar:

Tinne sa...

Ja vi eller jag och Raffe är också förkylda. Sämsta julledigheten EVER!!!!! Tycker jag iallafall....

Love ya!!