fredag 12 oktober 2012

Lycka!



Jag är en tänkare, faktiskt så tänker jag alldelles för mycket, mer än vad som nog är hälsosamt för mig. Men ibland så säger min magkänsla till mig "Var på din vakt!!" Tyvärr har min magkänsla haft rätt alltför många gånger för att jag ska våga ignorera den. Men när sen de fysiska bevisen uteblir och den varma goá känslan kommer åter då tvivlar jag...
Stoltheten är så stark och rädslan av att bli förödmjukad så stor att jag kanske ibland lurar mig själv att missta mina tankar för sanningen. Jag vet inte... allt grubblande ger mig huvudvärk... får mig att reagera på märkliga sätt... Jag vill bara ha klarhet... Svart på Vitt... lugn och ro i min själ...

Jag förstår att detta är luddigt... men mer vill jag inte skriva... men jag kände att dessa tankar var tvugna att få lämna mitt huvud...



Life is a bitch!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Sluta grubbla!!! Gör nått åt det istället!! Va tuff, kvinna, det vet jag att du kan vara om du bara ger dig fan på det.
Du vet var jag finns.
Kram annette