onsdag 10 oktober 2012

Delmätning...

Så var det dag 10 i Fitness Fighten, dags för första mätningen...
Gissa om jag gjorde stora ögon när jag klev på vågen... var tvungen och kliva av och prova en gång till... Resultatan var långt över förväntan kan jag lova.

Vikt: -4,9 kg
Midjemått: -6cm
Vilopuls: -2 slag/ min

Detta sporrar ju såklart till att köra vidare... Är så glad att jag gick med här... för första gången minskar jag i vikt utan att det är det minsta jobbigt eller plågsamt... Jag äter mycket och gott, tränar och mår bra.... Just nu känns det som om jag skulle kunna leva såhär restan av livet... kanske inte så strikt, men iallafall i veckorna och de helger man jobbar... Lite guldkant på tillvaron ska det ju vara...

Eller som Roy och Roger sjöng...

                                              

  ... Det ska va´gött å´leva...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din skull :)
Kram
Sanna

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat...nu tar vi fler krafttag. vi har 19 dagar kvar. kram