fredag 17 augusti 2012

Sommarlovets sista dag...

... och jag är fortfarande sjuk... Denna fina sommarveckan har jag skiftat mellan soffan och sängen, läst eller zappat mellan olika gamla repriser på tv...
Det känns lite sådär... men vad ska man göra...

Var ju sjuk i slutet av augusti förra året med, då var det lunginflammation... Jag minns det för jag och mina vänner hade anmält oss till Iform loppet i Malmö, vi hade börjat på gym och löptränade, men jag fick bara gå rundan... Grrr!!

På söndag ska jag fira min födelsedag med nära och kära... På måndag börjar Oliver, 6:an... på onsdag börjar Rebecca 1:a ring i gymnasiet... ännu ett nytt kapitel i livets bok tar sin början...

Ha en underbar helg!!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Tinne sa...

Fy va tråkigt!! Mina töser har iallafall blivit bättre.... Hoppas det släpper för dig också snart. Krya på dig!!
Love ya!!

Linda sa...

En stor kryapådigkram, hoppas att du är på benen snart.
Spännande när nya kapitel i livet påbörjas...det är ju inte bara Rebecka som börjar gymnasiet (på sätt o vis iaf) ni blir ju gymnasieföräldrar för första gången. Barnen blir stora. Så snabbt.
Vi kanske kan ta en fika en dag när allt (skolor) dragit igång och allt återgått till det normala. Tänkte att jag kan göra en räksmörgås till dig...som en försenad födelsedagssmörgås ;-)
Kram Linda