söndag 19 augusti 2012

Födelsedag

Mina fina presenter...
En muffinsberlock...
Fikonträd
Idag har jag firat min födelsedag... fast egentligen fyller jag inte förrän på onsdag, men det var mer praktiskt såhär...
Päronen, Syster Yster med familj och Kim & co var här... Jag blev ordentligt uppvaktad med fina presenter... Av Päronen fick jag en grästrimmer och en kryssboll... Av Hans (som inte ens var här) fick jag en fikonbuske... Av Syster Yster med familj fick jag en weekend i Ullared en supersöt berlock, blomma och jättekort... Av Kim & co fick jag en superfin ljuslykta...
Det bjöds på helgrillad fläskfilé, varm grekisk potatissallad och tzatziki... Till kaffet blev det Schwarswaldtårta... Bild på den finns nog i syrrans blogg...
Snart dags att sussa... imorgon börjar vardagen igen.... Skönt och tråkigt på samma gång...

God natt!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

Att få en weekend i Ullared är inte illa ;-)
Fina presenter allihop.
Ja, vardagen...lite blandade känslor nu när värmen är här med besked, tycker jag. (jag klagar inte på den, men det hade varit skönt att slippa gå till arbetet sådana här dagar :-))
Kram