torsdag 2 augusti 2012

Frissördag...

Idag kom Tinne, Raffe, Patsy och Olivia hit för jag skulle hjälpa Tinne att göra slingor i håret...
I slinghättan i väntan på resultat
Blev helt ok, tycker jag
Men säg den glädje som varar... när vi var färdiga och Åstorpsfamiljen skulle åka hem gick Tinne ut för att hämta Patsy... Tjejjerna hade gömt sig bakom staketet och när Tinne frågade vad de gjorde så svarade dom att dom klippte varandra... och det gjorde dom...
Det ligger mycket hår på gräset...!!!
En tofs här och en tofs där...
Väldigt modernt med håret i olika etapper....
Det var bara till att köra till Familia och in hos frissan där och fixa till tjejjernas hår så gott det gick... Fick ta rejält på Bellas hår och det är fortfarande riktigt ojämt där bak... men det blev ändå fint tyckte jag... Patrice fick väldigt kort lugg... Lite tur i oturen att de hunnit klippa varandra så inte bara den ena såg bedrövlig ut... Tror det finns fler bilder i Tinnes blogg....
Bella blev supersöt i sitt nya korta hår...

Nu ska vi grilla och testa nya köksapparaten som fixar frasiga pommes med endast 1 msk olja... Upp till bevis!!!

See Ya!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh my Good! Förlåt, förlåt, förlåt Karro! Kommer du ihåg när jag klippte dig? *Ångest*

Jessica

Anonym sa...

Ååå va jag skrattar...inte;-).../annette

Tinne sa...

Ungjävlar!!!

Bella blev jättefin nu efteråt, men Patrice lugg ser fortfarande väldigt rolig ut. :(
Nu har vi något att berätta för dem i resten av deras liv.

Tinne sa...

Men jag blev rätt snygg faktiskt :)
Tack för hjälpen!!!

Thomas sa...

Se till att hålla dom ifrån köksapparaten........��