tisdag 31 juli 2012

Back in business...

Japp, 2 av 3 jobbedagar avklarade innan 5 dagars ledigt... Tack för tvättstugeschema...

Idag slutade jag (hör och häpna) kl 13:30... det har väl aldrig hänt innan... Så jag skippade Combaten och åkte med familjen till Helsingør... Vi handlade på Føtex, köpte en low fat fritös på Imerco... Sen var vi på mitt favvoplejs i Helsingør, Café Olai och åt middag... Mmmmmmm... så gott...

Nu ikväll har vi myst till Allsång på Skansen med kaffe och "jordbærtarte"...

Skickat från min HTC

3 kommentarer:

Tinne sa...

Ursäkta mig men vad är en Low Fat fritös?

annette sa...

Bra fråga:-)

Linda sa...

Jag försöker vänja mig vid tanken 'tvättstuge...' och det positiva leder nu, får väl se hur det är efter några diffningar på jobb (blev jag negativ nu...tror det...) Tycker iofs att man måste ha mga intensiva veckor för att få ngn väldigt bra vecka...men veto dagarna är ju himla bra ;-)

Jag ska säga sanningen...jag har väldigt blandade känslor inför jobbstarten, men ska inte ta ut ngt i förskott - brukar vara ganska bra på det...får väl se om några veckor...

Ha en bra sista arbetsdag innan din långledighet! Vi ses kanske i huset nästa vecka.
Kram Linda