fredag 13 juli 2012

Blandad dag!!

Idag har vi försökt att klippa gräs och häck mellan regnskurarna... Det har väl gått sådär, men blir säkert bra när det blir färdigt...

Vi var en tur till "Huset på landet" tillsammans med Jadwiga som Beckas ska åka till Polen med... och fikade (dagens fusk, det fanns inga alternativ)... Riktigt mysigt fik med hembakta kakor och en mysig liten butik med fina grejjor... Kommer lätt att gå dig igen...

Middagen fick bli Kebabsallad från lokala pizzerian... Till lunch åt jag lite bättre, Pilgrimsmussla för första gången... gott men konsistensen var inte riktigt i min smak... till det hade vi äggröra, räkor, aioli och lite grönt...
Kaffet idag har varit svart och det går riktigt bra!!

Imorgon drar vi på roadtrip till Göteborg och Naturhistoriska museet... Jag var där sist när jag gick i sexan och har alltid sagt att jag vill dit igen... och nu blir det av... får se om det blir nått mer när vi ändå är i Göteborg...;-)

Godnatt sov gott!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

Hon är så fin er lilla katt :-)
Ja, vilket väder det har varit idag...jag har haft fullt upp här inne så det har iofs inte gjort så mkt.
Din lunch idag var riktigt smarrig, tycker jag. Räkor och pilgrimsmusslor är så gott!
Ha en trevlig dag i Göteborg...känns det inte som man är där väldigt sällan, fast staden inte ligger så otroligt långt härifrån. Där är fint iaf. Håller tummar på uppehållsväder imorgon (det är idag för det är mitt inatten nu)
Godnatt.
Kram