onsdag 13 juni 2012

Svammel...

Sitter på jobb och håller rast... Tänkte att jag skulle försöka använda tiden lite vettigt och blogga. Händer inte våldsamt mycket i mitt liv just nu. Imorgon har barnen skolavslutning... Stefan är ledig för en gångs skull... det uppskattas av både mig och barnen.  Det är mysigt att fira sommarlovets början tillsammans... Några år har vi varit på Bakken men i år så ska jag ut med jobbet, så det får vi ta en annan dag. Men en mysig fika ska vi i allalfall ha.

I helgen ska vi låna syrrans knoddar,  när hon och gubben ska på "rajtantajtan"ska bli skoj. Hade tänkt ta med dom till stugan, men vi får se hur vi löser logistiken... händer ju inte så våldsamt mycket hemma vid.

Träningen flyter på även om det är svårt att få till det ibland, i måndags blev det Indoorwalking och CXworks, igår Bodycombat, skulle egentligen bli Bodybalance oxå men där var ingen barnvakt så jag ville inte låta Bella var alldeles ensam i lekrummet (hon hade väl rivit stället)...

Nä lite mer jobb, sedan APT möte sen är det ledigt (förutom fest då) i dagarna 4... Gottmos!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Det är bra att svamla av sig ibland ;-)
Härligt med långledighet. Ha det så mysigt i stugan med alla barnen och så håller jag tummarna så att ni får fint väder på skolavslutningen.
Kram Linda