måndag 11 juni 2012

Frissan idag!!

Ny frilla idag...Följer trenden med Loreenlugg....

Jag tillhör ju dessa stackars människor som aldrig blir bra på bild... Spelar ingen roll hur jag bär mig åt så gör jag alltid nån ful min, stirrar med ögonen eller nått annat. Det är faktiskt väldigt tråkigt... Inte för att jag är så ego att jag vill fota mig själv hela tiden men jag avundas alla dom som kan se normala ut på bild... Men skit i det, man kan inte vara bra på allt... eller hur!!

Nu ska snart storkidsen hämtas hem, middagen lagas och sedan blir det dubbelpass på gymmet... Indoorwalking och CxWorks nya realeaser denna veckan = extra kul träning!!!


2 kommentarer:

Linda sa...

Du är jättefin i nya frisyren!
Kram Linda

Anonym sa...

Mycket snyggt!! Har du också förlorat en vadslagning??
Love ya/ Tinne