lördag 16 juni 2012

Skryt!!!

Jag har längtat efter att få göra detta blogginlägget... men tiden har inte varit på min sida (ja jag har ju fortfarande ingen egen kamera, så allt är så omständigt) men jag är så himla stolt och glad över min duktiga tjej...
När Marianne från Ekeby Sparbank ropade upp Rebeccas namn så var det inte långt till tårarna... Becka är så väl värd detta för hon har kämpat och legat i och då inte bara med att läsa i skolböckerna... det kan jag lova...
Avslutningstårtan...

Beckas slutbetyg i 9:an... 1 G, 8 MVG och resten VG...

Stependiet...

motiveringen...
Nu hoppas jag bara att gymnasievalet blir precis allt det Rebecca har tänkt sig och att hon kommer att trivas toppenbra.... Jag ororar mig för avståndet och pendlingen men det gör inte hon, och det är hon som ska åka...

♥Massa grattis till dig och snyggt jobbat Älskade Unge!!!♥

2 kommentarer:

Becca (who?) sa...

Aww~

Linda sa...

Klart du ska vara stolt, Karolin!
Förstår det där med tårarna, själv hade jag storgråtit ;-)
Ha en skön söndag.
Kram