lördag 16 juni 2012

5 barns morsa...

Just nu testar jag på att leva en helg som 5 barns mor... Tack Stefan som tog semester och hjälpte mig...
Nä så farligt är det inte... dom sköter sig fint. Bella och Patrice ska såklart bråka om allt... men det är ju inget nytt... Olivia är väldigt sällskaplig och gillar inte att sitta själv och leka på filten... får hon bara var med så är allt lugnt. Hade först en tanke på att dra iväg hela gänget till stugan men insåg snart att det kostar nog mer än det smakar... Dessutom anmälde Oliver sig till Ekeby musikfests talangtävling (som han hoppade av strax innan)... Så vi har stannat hemma... Fick finbesök av Wilma och hennes Päron... mycket trevligt...
Olivia försöker väcka sin ICE mother...

Vattenmelon var smaskigt

Finunge!!!!
Jag är glad att jag bara har 3 barn själv och att 2 av dom är självgående... för sådär värst mycket tid till nått annat än lek och mat har det inte blivit... sen hade det såklart varit nått helt annat om de hade varit mina, då hade man ju fått vänja sig vid dom en och en...

Jag hoppas att SysterYster med gubbe haft en underbar helg i Göteborg och njutit av lite barnledighet, för det är så viktigt emellanåt....

God natt världen!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Det är alltid spännande att testa att ha fler barn än vad man har till vardags. Lite smått kaotiskt men kul mitt i röran, tycker jag...även om man inte får så mkt gjort ;-)
Kram