söndag 17 juni 2012

It's so quiet... Shhhhh

Nu har småkusinerna åkt hem sedan några timmar tillbaka... Genast blev det väldigt tyst och lugnt... Bella blev kelegrisen själv... Det har varit en mysig helg med massa bebisgos... Lite tråkigt att Bella och Patrice ska kivas om precis allt... lite synd när dom kunde haft så kul tillsammans egentligen... men jag tror det kommer...
Vi har iallafall kommit fram till en sak, det är färdigt med bebisar här... lånar gärna andras... men inga fler egna. Det hade vi aldrig orkat med...

Det känns att man kommit ur sin vanliga rytm i helgen, för man är rätt trött... och sådär värst mycket har inte blivit gjort... Så för att döva det dåliga samvetet gav jag skiten i köksfläkten och badrummet en omgång nu ikväll...

Veckan består av 4 arbetsdagar 2 morgnar och 2 kvällar, sedan bär det av till stugan och midsommarafton med Bo, Gurli och Tina... längtar redan, så låt veckan gå fort...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Linda sa...

Det är lite extra intensivt när man passar andras barn...
Mysigt med midsommarfirande i er stuga, den ser ut att ligga vid ett sommarparadis. Hoppas på mkt solsken både där och här :)
Kram

Linda sa...

P.s. Du undrade om jag har köpt säsongskort till Fågelparken. Till mig o barnen har jag gjort det. Har man inget att göra lr har rastlösa barn är det bara att köra dit ;)
Kram