måndag 21 maj 2012

Väladag...

Årets hittills varmaste dag spenderas till viss del på Väla. Inte för att vi skulle ha nått särskilt utan mest för att fördriva tiden... Egentligen borde man vara ute och njuta av vädret men det blåser rätt bra och Väla var det enda alternativet som alla ville på... Svårt att hitta aktiviteter som passar alla mina ♥...
Oliver & Olivia

Såhär glad blir man när man får köra hem igen

Mitt fynd... en solhatt. Perfekt när man ska övervaka barn på stranden och har solen i ansiktet....



Alla leker...
Nu ska vi vila oss lite och förbereda maten, sen ska jag igång med träningen igen idag tänkte jag... 45 min IndoorWalking står på schemat... ska bli kul att komma til gymmet igen...

Resten av veckan är det jobb, kväll imorgon passar utmärkt eftersom jag ska kolla på Prinsessdopet, sen är det dagturer för resten...

Ha det bäst!!!







Inga kommentarer: