söndag 20 maj 2012

Namnsdag...

Dags att jobba på brännan så man slipper långbyxor hela sommaren...
Baddjur... alla runtomkring får sig oxå ett bad :-))
Tjusiga blomster från Päronen...
Blev överraskad i morse när jag fick ett grattis på namnsdagen sms... Tack Suzan, hade inte koll på att det var idag... Det är ju inte min riktiga namnsdag utan det är Karolina, men det är ju det närmaste jag kommer...
När jag kom hem från jobb hade mina föräldrar varit här och lämnat fina blommor " på namnsdagen"... Tack för det... alltid kul att bli uppvaktad...

Vädret har varit ljuvligt idag... när jag lämnade jobb satt de gamla på balkongen och drack sitt eftermiddags kaffe... årets första.
Själv svidade jag om till shorts så fort jag kommit hem och agerade badvakt till Bella...

Imorgon är jag och kidsen lediga... får se vad dagen har att erbjuda...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

Grattis på namnsdagen, om än en dag i efterhand...
Härliga sommarfoton, både det på dina ben och det på Bella :-)
Ha en härlig ledig dag...själv ska jag till Väla igen en snabbis med Oscar för avslutningskläderinköp till honom + få larmet borttaget på Elins klänning...hur kan de glömma ta bort det och hur kan man komma ut ut butiken med det på sin vara!!!! Det undrar jag...
Kram Linda