torsdag 22 mars 2012

Aj, oj och lite till...


(här spenderad jag 1,5 timme av min lediga förmiddag)



Dagen började med härlig regndroppsmassage hos Kim. Hon hittade dock några knutar så lite tortyr blev det oxå... Under tiden jag var på massage var Bella med mormor på Quigong på seniorcentrum...



När man väntar på brorsan på skolan kan man ju passa på att gunga en sväng...



(älskade finunge)

För en tid sedan surfade jag omkring lite på nätet och hittade piller som skulle hjälpa en att gå ner i vikt... och i stundens ingivelse så beställde jag och betalde med Visa kortet... Idag googlade jag på företaget och såg att de hade dåligt omdöme och att folk hade haft problem att säga upp abonnemanget ( att det var ett abonnemang för 1200 kr i månaden, stod det inget om i prova på erbjudandet " utan förpliktelser"), och att det drogs pengar från folks konton utan deras medgivande. Så jag ringde upp företaget med svenskt nummer och blev kopplad till en knastrig linje i USA, där jag på engelska fick framföra mitt ärende... jag har aldrig bokstaverat så mycket innan... I vilket fall så blev mitt abonnemang "cancelled"... efter många om och men.... Puh!! Men för säkerhets skull så åkte jag ner på banken och spärrade mitt Visa kort... så nu får jag snällt leva utan Visa kort några dagar...

Tjingeling!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå det var en händelserik dag. Tur att du reagerade snabbt så du slapp FUSKA i vår "lilla" tävling. Love ya / Tinne

Storstadslivet efter 40 sa...

hmm dessa piller !!!
jaja tur att du var snabbt att spärra kortet för det kunde blivit en dyr affär