fredag 23 mars 2012

Råå...

Jag har skrivit det innan och gör det igen... Jag älskar Råå, där är så mysigt och fint... Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag en vacker dag kommer att bo där...

Anledningen till att jag var på Råå idag var för att jag skulle på apoteket och hämta ut mitt penicillin mot halsflussen jag så lägligt dragit på mig...

Imorgon när jag jobbat klart ska jag och mannen åka till Fredensborg i Danmark och gå på vinprovning. Natten ska spenderas på hotell i Helsingør eftersom det faktiskt är billigare att bo över på hotell med frukostbuffe, än att ta taxi hem till Ekeby...

Nu ska jag somna snabbt så jag får många sovtimmar inatt så jag orkar ha riktigt kul imorgon...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Linda sa...

Då kanske vi blir grannar någon gång i framtiden...på äldre dar. Jag när också en dröm om att bo på Råå någon gång i fram tiden. I ett litet gulligt gammalt hus med fint gammalt tegel...det är en del av min dröm.
Ha en supertrevlig helg i Danmark! - och hoppas att halsflussen snabbt flyr sin kos när den känner av medicinen.
Kram Linda

Storstadslivet efter 40 sa...

Nu får du ge dig, HALSFLUSS??!!! har du inte varit sjuk så det räcker för hela året.
På RÅÅ får du bo själv för där e så dragit =)
Kram annette