lördag 31 mars 2012

Spin of Hope och Earth Hour...

Idag var den stora dagen... eller stora och stora, men iallafalll dagen för spin of Hope där jag var med i laget Svettdroppen... mycket fyndigt namn. Det går ut på att man bildar lag som alla betalar 1500 kr per lag och håller en spinningcykel igång i 12 timmar. Pengarna från lagen, instruktörernas löner, all försäljning går oavkortat till barncancerfonden...
Mitt pass var mellan 14 och 15 och temat var discofeber. Och döm om min glädje när jag såg att det var favvoinstruktören som höll i mitt pass... Energin var på topp.... jag lovar...
Som extra bonus så vann jag utlottningen och fick en finfin ryggsäck med vattenflaska, t-shirt, vitaminer, biobiljetter, pennor och handsprit... Tusen tack för det!!!



Egentligen var meningen att 3 tjejjer från vårt lag skulle ut och göra stan ikväll men pga sjukdom och annat hinder så blev det inte av... Så det blir en mysig kväll med La Familía istället... Självklart släcks det ner kl 20:30 och en timme framåt... allt för vår värld och vår miljö... Gäller bara att motivera kidsen till att stänga datorn i en timme det blir den stora utmaningen...


Ha det bäst!! Peace out!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm du kan tro att det var min tur att bli som en tomat under min timme med 80tals passet. Attans vad kul det var MEN ingen vinst här utan bara svettdroppar i massor:-)