onsdag 8 februari 2012

Grattis Stefan!!

Idag blir mannen i huset ett år äldre, iallafall på pappret.
Det firades med en god middag och tårta...
Vi köpte en fin tulpanbukett och ett presentkort hos den lokala tatueraren...
Som vanligt kom han hem från jobb med en helt bedårande bukett blommor... dom är alltid lika fina... nästan så att man vill jobba där för att få en sådan vacker bukett när man fyller år...

Sjukan biter sig fast... fortfarande feber och hosta. Var en tur till Vårdcentralen idag... tydligen kunde läkaren avgöra att jag lider av en virusinfektion och luftrörskatarr... bara genom att lyssna på mina lungor... Men skulle jag inte bli bättre fick jag gärna komma igen och betala 160 kr till... Fick dock utskrivet en flaska Mollipect... alltid nått...

Är så våldsamt trött på att gå här hemma, alldeles för mycket tid att fundera... Bella och Oliver är inte heller ok, så dom håller mig sällskap... men med Bella hemma kan man inte sova bort sin sjuka... vilket annars brukar funkar bra...

Håll nu alla tummar för att jag vaknar imorgonbitti och mår mycket bättre...

Kram!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Linda sa...

Grattis till Stefan, lite i efterskott men grattis ändå =)
Hoppas att du blir bättre under dagen som går.
Krya på dig och barnen!
Kram Linda

Suzan sa...

Håller tummarna för att du blir bättre o grattis till maken!