onsdag 12 oktober 2011

Utvecklingssamtal...

Idag har jag varit ledig, liksom igår. Det hör inte till vanligheterna att jag har 2 lediga dagar... iallafall inte mitt i veckan.

Startade dagen med att försova oss... ska inte skylla på Bella men hon brukar alltid vakna tidigt. Men i morse sov hon till 8:15, och det gjorde vi andra med... Full fart på... Stora barnen till skolan, och jag och Bella åkte till Påarp och fikade med päronen... Sen stannade Bella där medan jag körde till Kim och fixade naglarna.

Kl 16 var det time för utvecklingssamtal med Beckas lärare/ mentor. Bara lovord... Hon låg nästan redan på MVG i allt. Ska bara försöka ta lite mer plats och göra sig mer hörd... inte alltid det lättaste... Jag tror jag var en halv meter längre.när vi gick ut därifrån, av stolthet.

Egentligen skulle vi hämtat den andra bilen från verkstaden idag, men Stefan hann inte hem innan de stängde...

Tränat skulle jag oxå gjort idag... men det sket sig...

Nä nu måste jag försöka sova...3 arbetsdagar, sen är det ledig helg med La'Familia.... Ska bli ljuvligt....

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

Vilket fint foto på Rebecka!
Härligt när det går bra för barnen och visst växer man en hel del på längden av allt beröm - det ska man göra!!!
Ha en bra dag!
Kram Linda