måndag 10 oktober 2011

Blir så glad...


Var på MAXI en sväng i eftermiddag och hittade några fler ingredienser till min nya kosthållning... Socker ersättning som är helt naturligt med 0 påslag på blodsockret och ekologiskt vaniljpulver utan socker... Det blir ju mycket lättare att prova nya recept om man har ingredienserna hemma...


Handlade även MAXI´s kycklingspett i smakerna mango/ jalapeno och sweetchilli.... Har provat Coops kycklingspett och dom var suveränt goda... Familjen får ris, bea och sallad till... Jag hoppar riset och kör lite coleslaw...


Om inte min våg fått flippen helt, så har jag gått ner en hel del... men jag vågar inte riktigt lita på den... Får slänga upp gubben på vågen när han kommer hem och se om den väger rätt....

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det syns på dig att du tappat ganska mycket :)
Kul att du hittar bra ersättningsgrejor så du ändå kan göra god mat :)

Ha en bra dag / Tinne

Anonym sa...

Det syns på dig! Såg det redan förra veckan när du hämtade Bella! Superduktigt av dig!