lördag 1 oktober 2011

Fredag!!!

Dagen började på Trivas på Råå där jag gjorde en ansiktsbehandling och fick lagt lite makeup på köpet... Allltid roligt när ett proffs gör det, helt andra resultat än jag själv kan åstadkomma... Ibland måste man unna sig lite lyx i vardagen...



Sedan bar det av till Helsingør med Mamma och Bella, där vi åt lunch på Café Olai... Som vanligt åt jag inbakta räkor och bakpotatis... Inte alls LCHF men , men så blir det ibland... Synden straffar sig själv kan jag upplysa om...



Bella fick en barntallrik med nästan mer pynt än mat, men det föll lilla fröken i smaken och hon mumsade på så fint... Sedan så shoppade hon och mormor loss och det blev både mössa och vantar och lite annat krafs från Tiger.... Själv nöjde jag mig med en bukett orange rosor....



Kvällen avslutades med mina goa kolleger på Bowlinghallen i Helsingborg där vi spelade bowling och sedan åt god middag... fläskfilé med råstekt potatis och supersmarrig sås... till det delade jag och Linda en flaska vitt.... Efterätten fick bli en Irish coffe....






Imorgon väntar jobbet... jobbar en extra helg för en kollega som drar till New York... Hon har redan jobbat för mig så det är bara att rulla upp ärmarna och hugga i.....



Ha det bäst!!!
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: