söndag 4 september 2011

Prinsessan och jag...

ja, och resten av La'familia var på supertrevligt kalas igår hos Nicole som fyllde 12. Vi satt ute hela kvällen... Jag fick tillochmed scrappat ett kort till födelsedagsgrisen, men det glömde jag att fota...

Idag har mannen farit iväg till Päronen för den sista häckklippningen... Själv ska jag ut och slå gräset på ängen här hemma. Senare idag bär det av till Höganäs för att kolla in Tesse, Mange och Wilmas nya place... En tur till Lager 157 och Ittala outlet...

Nä fram med slåttermaskinen... Ha en underbar dag!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

Så fina foton på Izabella!
Här var det ängsklippning igår....det är ju perfekt väder att odla gräsmattan i; lite sol, lite värme o lite regn omvartannat :-S
Hittade du ngt fint på outleten? Alla pratar om Lager 157....jag har aldrig varit där, kan vara dags kanske....Ha en skön söndag.
Kram Linda