måndag 5 september 2011

Efter sjuttioelva försök...

... har jag nu gett upp att försöka lägga upp en video i Bloggen... Här en sån söt video av Bella när hon har sin onepiece på och rappar... Får väl försöka ansluta telefonen till datorn och försöka så...

Bilden visar den underbart delikata middagen vi blev bjudna på igår hos Tesse & co... En likadan portion fick jag med hem som jag lunchade på idag... Tesse håller på och utbildar sig till kock, en fullträff om ni frågar mig... för den tjejen kan laga mat...

Efter många om och men vann min träningsglädje över latmasken, så jag och Bella drog till gymmet. Hon röjde i lekrummet och jag körde ett pass Bodystep... Känns himla bra... Instruktörerna var laddade och fulla av inspiration efter sin helg i Stockholm och Super Saturday, ett mega stort träningskonvent...
Ska bli kul att få få del av lite nytt... för om 2 veckor så byter de till nya koreografier...

Imorgon siktar vi på Bodycombat och Bodybalance...

Becka håller på och designer om min blogg, så snart är den höstfin...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

1 kommentar: