måndag 15 augusti 2011

Update...

Äntligen har fotografen fört över lite bilder... Här är från vår skogsutflykt i fredags och från vårt helgprojekt..
.



Bella i skogen med blåbärsburken i högsta hugg...





Kan kanppt se mig mätt på utsikten över



sjön/ dammen (what ever...).



Älskar när vattnet är som en spegel av omgivningarna...




Vår grill som jag sett fram mot att använda så mycket...



Tyvärr smakade allt bara tändvätska så nått gick fel...



I vindskyddet...

Grillmästaren...





Rummet innan byggstart... Ignorera röran... please!!!




Stora fönstret utbytt mot 2 mindre... ger mer väggyta i rummet...



Plus att de gamla fönsterna inte gick att öppna...




Paviljongen kapsejsade ju så jag röjde ur uterummet och flyttade in möblerna där...



Så kan man ännu njuta av sommaren lite till...





Känns bra att ha komit igång med rummet... Får bara hoppas att det fortsätter framåt nu tills det är klart... Sen har alla barnen egna rum och jag kan återta mitt vardagsrum och göra det mysigt och hemtrevligt.... Hoppas såklart på att det snart kan hända lite i köket oxå... Hade varit en dröm att ha allt klart till jul, men det är nog till att hoppas lite förmycket... men drömma kostar ingenting...


Idag har alal kidsen varit hos frissan och snyggat till sig.... Becka ska iväg till stallet och ha uteritt själv ska jag ha en liten dejt på gymmet med Linda och ett pass IndoorWalking... Svettigt och kul... håll tummarna för att Bella uppför sig i lekrummet nu... Jag vill att det ska fungera, jag vill, jag vill.....


Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

De blev ju fint i uterummet. Och Beccas bilder blev ju bra :)
Hoppas du gick bra med Bella på träningen.

Kram Tinne