måndag 15 augusti 2011

Fina unge...

Dagens träningspass blev 45 min IndoorWalking... Lika svettigt och underbart som vanligt.. Gillar verkligen det här med att alla kan träna tillsammans, att var och en presterar efter sin nivå...

Bella var i lekrummet, vi kom dit i god tid så att jag hann prata lite med barnvakten... Hon så att Bella alltid uppför sig bra när hon passar henne. Och Bella hade varit snäll och duktig idag med. Hon kan om hon vill den lilla loppan... Lika gulligt och underbar som hon kan va, lika busig och retligt kan hon va en annan dag.

Imorgon blir det dubbelpass, Bodycombat och Bodybalance... Härligt ska det bli...

Men först ska jag jobba och Bella ska på dagis... Imorgon börjar hon på nya avdelningen med större barn... Tror jag att hon kommer att gilla...

Kommer antagligen inte att kunna sova inatt i rädsla av att försöka mig imorgonbitti...

Godnatt!!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: