måndag 1 augusti 2011

Indoor Walking...






Tanken var idag att jag skulle köra Zumba eller Bodystep... Men min kära vän Annette och en annan kompis, Lotta skulle köra Indoor Walking så jag hängde på och provade detta nya pass ( för mig). Det var ganska tufft... men envis som man är ska man ju inte vara sämre än nån annan så jag kämpade på... Stort plus till de fantastiska instruktörerna som peppar och stöttar en...







Kanske lite äckligt att fota sitt svettiga linne... Men det känns faktiskt skönt att få svettas riktigt rejält... När man sen har duschat så känns det helt underbart...







De mer rutinerde tjejerna tog en Gainomax efter passet, som vanligt ska man inte var sämre så jag slog till på en jag med... Bananas are for monkeys!!!


Bella var med och lekte i lekrummet... När vi satt och pratade efteråt sparng hon rundor och dansade och skojade.... Snabb som en vessla pep hon iväg in i gymmet och upp på ett löpband... Det var lite frestande att starta bandet och låta henne göra av med lite energi... Men nä jag lät bli... Inga barn i gymmet...



I morgon är jag sugen på att testa BodyCombat men jag vet inte riktigt... Jag vill ju gärna ha sällskap, men det får jag ändå efteråt när vi kör Bodybalance...


Ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer: