fredag 12 augusti 2011

Nu är hösten här...





I morse när jag kom ut i trädgården så såg jag att paviljongen hade vält.... 2 av glaslyktorna i taket hade gått sönder. Jag och Oliver försökte resa upp det igen men det var alldeles för otympligt... Får plocka in möblerna och ha dem i uterummet istället... Kanske kan Stefan fixa paviljongen i helgen... Det är lite synd för det har inte blivit så mycket suttet och myst där som vi hade tänkt oss från början...





Idag har jag tränat Indoor Walking med Linda och Annette... Ett kul pass som man känner att det tar... Är ganska likt jogging så det är bra träning inför iform loppet... Har läst en del om Celsius energidryck... Man orkar mer och förbränner fler kalorier, jag kan i ärlighetens namn säga att jag kände ingen skillnad. Men jag är kanske fel person att bedömma det eftersom jag fortfarande är nybörjare... men i vilket fall så klarade jag av passet med så pass mycket energi i behåll att det blev en skogstur med barnen och syter yster och Patsy... Eftersom syrran är lite handikappad så här i slutet av graviditeten så gick vi inte så långt... Men lite blåbär fick vi iallafall... Efter bärplockningen skulle vi grilla på min fina picnicgrill... Tyvärr gick nånting snett så allt smakade och luktade tändvätska... Så all korv fick vi slänga... Tur att Tinne hade kaffe och kakor med istället....



Nu är det snart fredagsmys... Får se om Stefan tittar hem så småningom... Som vanligt jobbar han över och har ingen aning om när han kommer hem. Jag vet hur det låter men jag har valt att lita på honom och tror och hoppas att han gör allt för att snart komma hem till sin familj och hålla helg...



Ha det bäst!!!!









Skickat från min HTC

1 kommentar:

Tesse sa...

Ni får komma hit och fredagsmysa med oss istället, när karlarna jobbar!
Kram!!