torsdag 11 augusti 2011

Busiga unge...

Ja vad ska man säga... Idag har lilla fröken varit femjävlig, både när vi var på IKEA och sen på gymmet. Tror hon har alldeles för mycket energi i sin lilla kropp. På gymmet idag blev hon "utslängd" 2 ggr från lekrummet eftersom hon rev och slog andra barn. Det är inte ok att slåss, men jag tycker att det lite är barnvaktens fel oxå... Man kan ju inte bara sitta i en soffa och kolla tv och kalla sig barnvakt. Man får ju vara med lite och styra upp leken så att alla får vara med. Bella är ju ganska tuff och tar vad hon vill ha... ibland med ganska oschyssta medel. Men hon vet oxå skillnad mellan rätt och fel, och att man inte slåss. Men som alla andra barn tar hon chansen och testar hur långt man kan gå. Hon bad
fint om förlåtelse men sen var det samma visa igen. Bara det inte blir nått skit av det så att hon inte får vara där mer... Då kan jag ju glömma allt vad träning heter och det är det sista jag vill...

En annan tråkig sak är att jag sagt upp min plats på ridningen... Nu när Stefan mer eller mindre bor på jobbet så hade jag bara fått avboka en massa. Det är för dyrt om man inte kan rida mer än hälften av gångerna... Förhoppningsvis kan jag börja igen snart... Men visst kommer jag att sakna det. Becka ska fortsätta så jag kommer ju att kunna vara i stallet ändå och gosa med pållarna...

Nu är det nannedags, iklädd långkalsonger och långarmad tröja... Det är kallt ikväll...
Imorgon blir det ett pass IndoorWalking, sen får det bli vila i helgen...

Godnatt!!
Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tycker så synd om dig ibland när Bella ställer till de för dig. Men de är väl sånt som alla får gå igenom för eller senare. Tycker dock Stefan kunde hjälpa till lite mer med henne. Men de e ju bara min åsikt.
Love ya / Tinne