onsdag 27 juli 2011

Träningsfri dag...

... dom som vet säger att man ska ha vilodag från träningen då och då... Bäst och lyda även om jag inte vill... för det är ju så jäkla kul och jag mår ju så himla bra...

Gårdagens dubbelpass (trippel, om man får räkna gräsklippning och krattning) Först Zumba med en superenergisk,liten instruktör som fick mig att framstå som en elefant... Bara på det sättet att hon envisades med att stå nära mig och när jag såg våra spegelbilder så var jag ju mer än dubbelt så stor som henne... men hon bjöd på ljuvlig energi så att även jag låg i och hoppade och skuttade och viftade på rumpan... Tycker det går riktigt bra trots ca 25 kg dödvikt att släpa på... Jag är verkligen störst av alla... jag får gå in till biffarna i styrketräningslokalen om jag ska hitta min överman... ja, ja det ska det ju bli ändring på nu...
Efter det blev det Bodybalance... så skönt pass och även där en så himla inspirerande instruktör... Tycker verkligen om dessa Body pass... när det är samma hela tiden... man hinner lära sig rörelserna och kan utmana sig själv mer och mer för varje gång... Efter passet stod vi och pratade med en annan tjej som håller klasser, bla Bodystep ( min favvo... hittills) och Bodycombat som vi såg nedvarvningen på... Himmel vad svettiga dom var... Min kära träningskompis var så imponerad av hennes glansiga linne, bara att det var inte glansigt bara genomvått av svett och golvet runtom henne var en sjö... Så vil jag oxå svettas... Så kanske byter vi zumban mot Bodycombat imorgon... för vi pallar väl inte bägge...eller????

Dagen idag har beståt av besök hos päronen... handla på MAXI med Bella som medhjälpare ( jag fuskade idag och mutade henne med en docka....oups!!! Funkade bra dock!!!) Nu är det jobb resten av kvällen...

Ha en underbar dag...



KRAM!!

Inga kommentarer: