lördag 30 juli 2011

Säng ljuva säng...

... idag har jag längtat hela dagen efter att åter få krypa ner i sängen och krama min kudde. Natten till idag blev väldigt kort...

Igår var Jørn, Annelie, Marcus, Bente och Christer här och grillade anka...
Det blev en bit in på småtimmarna innan jag kom i säng närmare bestämt kl 4. De andra var uppe ännu längre, så när Bella vaknade kl 7 vår det bara att kliva upp... För att inte väcka de andra satte vi oss i uterummet tills affären öppnade så vi kunde köra efter frukost... Kl 13 var det dags att börja jobba... En massa klabb och strul eftersom en hel hög av sommarvikarierna plötsligt drabbats av Festivalsjukan... Det betyder att jag får vara på min gamla avdelning imorgon för att underlätta...

Efter jobb imorgon ska vi på kalas till syster Yster som fyller 32 år...

Nu ska jag stänga de blå för idag, Stefan får sitta uppe och vänta på Oliver som är på Helsingborgsfestivalen med en kompis och hans familj...

Godnight! Sleep tight... don't let the bedbugs bite.

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: