torsdag 28 juli 2011

Natti natti...

Ligger i sängen och försöker natta en pigg Bella... Stefan har inte kommit från jobb ännu, och som vanligt inte hört av sig heller... Vi får väl se när han dyker upp... Becka blev hemskickad från jobbet vid halv fyra tiden... han stannade kvar... Jag var och hämtade henne på Knutpunkten, inte helt lätt med tanke på att det är Helsingborgs festivalen nu... Tog säkert en halvtimme från motorvägsavfarten till Knutpunkten... en sträcka som vanligtvis tar ett par minuter. Idag är det RixFm festival, hade varit kul att se men jag ger mig inte på festivalen, själv med 3 barn... Imorgon kan vi inte gå heller för då ska vi ha gäster och på lördag jobbar jag kväll...

Var och tränade oxå kväll... idag blev det Zumba... lika kul och energifyllt som vanligt...

I morgon är jag ledig... hade planer på en tur till Helsingør eller kanske en runda på festivalen... men det ser dåligt ut med det efter som gästerna kommer redan vid tre- fyra och det är en del att förbereda innan dess... Stefan kommer nog inte hem förrän då heller...

Nä nu ska jag låtsas sova, så kanske Bella oxå somnar...

God natt!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: