onsdag 20 juli 2011

Dubbelpass!!

Dagens bild... Stefan för några år sedan på Stens Huvud...



Igår körde jag dubbelpass för första gången... Först en timmes zumba... svetten fullkomligt forsade... Sedan ett lugnare styrkepass i form av Bodybalance... Man skulle haft extra kläder med sig för jag var plaskblöt av svett och kände mig ganska så äcklig...

Tanken var att det skulle bli ännu ett pass Bodybalance i morse... men jag kunde inte riktigt övertala Oliver till att följa med och passa Bella och sen så sov Bella till kl 9 och det gjorde jag med... Skönt!!! Det går fler tåg... Jag ska träna mer i veckan så en vilodag är nog inte helt fel... Jag är ju inte så vältränad ännu...

Idag och imorgon är det kvällsjobb som gäller... Helt ok , men kvällarna är så dryga... det händer inte så mycket och tiden känns lång... Får väl dra igång nått städprojekt eller nått så går tiden...

Becka är med Stefan på jobb denna veckan och jobbar lite.... Nyttigt och bra, så tjänar hon lite egna pengar oxå... Oliver skulle oxå gärna vilja men han är för ung ännu... det vill han inte riktigt förstå... På fredag åker Stefan till Tyskland med en kompis. Så jag och barnen blir "home alone", men det går säkert bra... En bra karl reder sig själv, måste gälla för kvinnor oxå...

Nä, fortsatt bästa dagen på er....

Kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, eller hur??
De talesätt jag går efter lyder: bakom varje framgångsrik karl står en kvinna...
Och ett bra fruntimmer reder sig själv o eftersom jag vet att du är ett bra fruntimmer så vet jag att du reder dig själv :)

Kramisar Carina