måndag 18 juli 2011

Bodystep



Nyss hemkommen från jobb... ska kocka till lite middag sedan bär det av till gymmet för ett pass Bodystep... Träningsvärken från i lördags sitter fortfarande i, i lår och vader... Men det är bara till att kämpa på, träningsvärken känns mindre när musklerna blir varma igen...



I morgon ska jag ge mig på mitt första dubbelpass först Zumba sedan Bodybalance, kommer att bli toppen... Både kondition och styrka...




Ber om ursäkt för min eufori, men just nu är träningen det roligaste jag vet... När jag kör därifrån så längtar jag till nästa pass... Vill prova allt.... Jag mår så fruktansvärt bra av detta, och är så glad att jag kommit igång... Det fanns ju en tid i mitt liv innan kärleken, barn och familj kom in i bilden då jag mer eller mindre spenderade all ledig tid på gymmet... Då var favoriten StepUp... Om jag inte kunde låna mammas bil så cyklade jag helt enkelt till Berga från Påarp för att träna... ibland hade jag så mycket energi att jag kunde cykla och simma eller jogga en runda efteråt... Den där tjejen har alltid funnits inuti mig och jag har gjort otaliga försök att locka fram henne... Först nu känns det som om det kan lyckas... för nu faller alla bitarna på plats... äntligen!!!
Att gymmet har barnpassning betyder allt... det gör att jag inte blir beroende av nån annan för att kunna träna... Inget kan stoppa mig.... och jag älskar det.




Kram!!


2 kommentarer:

Linda sa...

Vad härligt det låter! Jag tycker det är så bra det du gör.
Kram Linda

Anonym sa...

Jag blir utshasad bara genom att läsa allt du gör:)
Kul att du hittat tillbaks till träningen igen.....
Kämoa op!

Kramisar Carina