söndag 24 juli 2011

Bjuder på en bild från semestern när solen faktiskt sken på oss...



Helgen har varit lugnet själv... Stefan var i Tyskland och kom hem igårkväll... Jag och barnen har roat oss på egen hand... Ätit god mat och haft både fredags och lördags mys... Följt nyheterna om dåden i norge, så himla fruktansvärt...



Tränat har jag oxå hunnit med 3 pass närmare bestämt... Igår var det Bodystep... lika svettigt och underbart som vanligt... Såg ut som om nån hällt en spann vatten över mig... Idag blev det dubbelpass... Bodypump och Bodybalance... roligt men tungt med så mycket styrka på en gång när man är så otränad som jag... till och med instruktören sa att bendelen i Bodybalance passet var tungt för henne...



Imorgon börjar en ny vecka... 6 arbetsdagar, bara ledig fredag... Men jag har fått till en extra semester vecka (v. 32) och det är jag glad för... Känner att jag behöver lite mer semester... Får bara hoppas att solen lyser då oxå... Lider med de som har semester nu... vädret är för tråkigt...



Nu ska jag försöka sova lite .. klockan ringer kl 05:15 imorgonbitti... Tjooohooo!!!!!



Ha det bäst!!!

Inga kommentarer: