fredag 17 juni 2011

Semester... from. idag!!!



Lite pyssel... Kort till bellas dagisfröknar för att önska glad sommar och taka för tiden på Månen... Efter sommaren är det dags för nya äventyr på Bläckfisken...


Detaljbild...


Korten är ca 10X10 cm bara...



Älskar när det blir lite tid över för scrappande...
Tycker att det är så avkopplande och skönt
att sitta och pilla och fixa med mina saker....



Korten placerade i varsin liten blomma....


Då var sista arbetsdagen avklarad... Nu väntar 3 veckors semster... vädret första veckan ser inte så upplyftande ut... men jag hoppas det blir bättre sen...


Idag när jag kom hem från jobb hade Becka och Oliver städat nästan hela huset och här var jättefint och snyggt... Jag blev så glad... Det är sånt som är bättre än allt annat... När man sitter på väg hem i bilen och gruvar sig för allt man måste ta tag i när man kommer hem, så är det bara klart... Ska se till att belöna dom sen med nått kul i sommar...


Ikväll blir det nog tidig sänggång... Stefan powernappar redan lite i soffan och det drog väldans i mina ögonlock när jag nattade Bella. Imorgon ska Oliver spela fotbollscup i Mörarp, jag ska på mini ridläger. Ska bli riktigt kul faktiskt... Det är hela vår ridgrupp som ska på långritt och sedan grilla och dricka vin för att på söndag förmiddag ta hand om hästarna och köra ännu ett pass innan hemgång... Kan inte bli en bättre början på semestern....


Nä på med myspyjamasen och stäng de blå... känns som det som lockar mest just nu...


Kramar!!!!

Inga kommentarer: