fredag 10 juni 2011

Idag är jag 4 barns morsa...

Småkussarna , bild från förra året...





... och det går galant...

Hade trott att jag skulle komma igång med att blogga från mobilen så att jag kunde bjuda på lite bilder... men jag är så trög att jag inte får det att fungera alls... Sur blir jag..

Får hoppas att syster yster har tid imorgon och kan visa mig hur man gör... Jag har ju fåtten ny (för mig) mobil av Stefan en s.k smartphone... Facebook klarar jag ut, men inte att blogga via telefonen...

Syster yster och Raffe är i Norje på Sweden Rock... Så Patsy är här och myser med oss... Ikväll ska vi på Sabinas studentfest...

Jag har tillochmed lyckats sno åt mig lite tid att scrappa ett kort till henne... Tjejerna leker fint, vill ju gärna ha samam sak hela tiden men man får försöka medla...
Nu kom precis Becka hem så jag har fått förstärkning... Kanske jag kan ta en liten röjjarrunda för jag tro varenda lekak ligger på golvet nu...

Ha det toppen kompisar!!!!!

1 kommentar:

Tesse sa...

Då kunde du ju fått Wilma med! ;)
Stora kramar från oss!