torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!!!



Idag är enda lediga dagen jag har i påsk... hade hoppats att älsklingen oxå skulle vara ledig eftersom Skärtorsdagen är helgdag i Danmark... Men icke sa nicke... Stefan har ju blivit avdelningschef på jobbet och nån chef skulle vara där varje dag... Jag jobbar ju resten av påskhelgen, det är "min" helg och jag kan lika bra jobba hela påsken och få lite storhelgstillägg... enda chansen man har till lite "bra" betalt i min branch...



Bella är på påskfest på dagis så vi njuter av lugnet en liten stund... Borde kanske ut och njuta lite i solstolen men jag har svårt att koppla av när här är så rörigt. Dessutom åkte jag opå en förkylning igår... Kände lite på jobb redan, sen gick jag ner i gymmet och tränade 45 min... efter det fick jag jätteont i halsen... Idag är halsen bättre men jag är snorig istället...


Bellas påsk "outfit"....

I eftermiddag ska vi till mormor och morfar i Påarp och ha lite påskmys... Bella skulle ju vara påskkärring men hon bara vägrar... inget att göra åt det...


Känner att jag är urkass på att blogga... Så jä-la ointressant alltså... Men skit i det, jag har det ändå mest som en dagbok till mig själv...

Nu ska jag brottas med disk och tvätt sen kanske jag kan jobba lite på min grisrosa ton ute i solstolen en liten stund...


Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Ja de är inte så lätt att göra en påskkärring. Patrice var med på noterna ända tills 10 min innan vi skulle gå till dagis. Då ville hon inte längre och drog av skarfs och förkläde, då var hon färdig med påsken...

Kram på dig/ Tinne