söndag 24 april 2011

Födelsedagskalas...

När det är påsk, jobbar Carina i denna outfit...

finns att skåda på ICA Kvantum i Höganäs...


Bästa Carina fyllde år igår och bjöd på trevligt partaj... Som vanligt supergod mat och dryck... Alltid trevlig stämmning och högt i tak.






Ska erkänna att jag var lite sleten efter att först jobbat (påskfest för de gamla), sedan jagat present... Så när man satt där på en stol , mätt och gó så blev ögonlocken lite tunga... JAg och Bella kröp upp i Lennart och Carinas goá soffa och powernappade lite.... Så skönt och säkert välbehövligt eftersom man skulle köra hela Lá Familia hem kl 2 på natten...




Lennart , Pia och lilla Wilma...




Farbror Jörn och Bella sköter baren....


Idag går jag på dag nr 3 av 5 på jobb... Känns lite tråkigt att jobba hela påsken när resten av familjen är ledig... Men sånt är livet. Förhoppningsvis så blir det lite extra i kassan som kan användas till nått kul för hela familjen...


Tänkte att jag skulle passa på att njuta lite av solens strålar innan jobb... Har jag tur så vill kanske de gamla sitta ute på terassen i eftermiddag, då kan ju jag oxå vara där...


Ha en underbar fortsättning på helgen....


Kramar!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du e värd all vila du kan få:)

Kramisar Carina