söndag 20 mars 2011

Bad update....

Har inte riktigt haft lust och tid att uppdatera... Har känt lite som om allt jag skrivit varit en massa negativt och tråkigt... Lite som klagomuren....
Dagen idag har bara varit mys och slappe... Egentligen borde man spenderat dagen ute i solen, men jag har faktiskt bara hållt till i tv soffan och det känns hur skönt som helst.... Behöver at det lugnt och ladda batterierna... En ny arbetsvecka väntar... 6 dagar varav 4 är kvällar... Skönt att jobba kväll... men tråkigt att inte få spendera så mycket tid med älsklingarna hä hemma....
Nu ska jag kolla vidare på "knäppgökarna" i Big Brother... Min nya favvo serie... Jag skrattar så jag håller på att dö av dem... Undrar vem som är knäpp....???

Peace... out!!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Du har inte bara skrivit negativt, Karolin...och förresten är det ju skönt att skriva av sig. Hur som helst var det roligt att du skrev idag, jag tittar ju in här varje dag, men det vet du ju, eller hur :o)
Så skönt att bara ligga i soffan och inte göra något. Man behöver sådana dagar lite då och då.
Ha det bra.
Kram Linda

Anonym sa...

Jag håller med Linda, man behöver få skriva av sig ibland.
En slappedag e guld värd, speciellt för dig som har så många järn i elden i vanliga fall. Det kommer mer fint väder framöver.....

Kramisar Carina