fredag 25 februari 2011

VV & spa...

Vårkänslor på Vinkelgatan!!!



I onsdags blev det en snöplig tur till busfabriken... Nästan framme vid BF så kräktes Bella i bilen... Bara att vända hemåt igen och börja sanering av barn, bil och bilstol... Lite snopet eftersom vi hade stämt träff med Linda och hennes barn och med Tesse och Wilma... men vad göra... Inga kräkande barn på busfabriken...

En väldigt ovanlig fjärilshund...

Igår åkte jag till stan kl 9 för vägning... Minus 0,6 kg. Får jag var nöjd med... Efter VV så gick jag och Kajsa och tog en fika på Café Annorledes. Skönt att sitta i lugn och ro utan barn som kastar sin fika omkring sig... Efter fikan så gick jag en tur på stan och tittade i affärer... så skönt med lite egentid... Jag kunde titta och klämma och känna fritt på vad jag ville i vilken affär jag än ville... Kl 12:15 hade jag en ansiktsbehandling inbokad på Njuta. Först fick man en kimono och badtofflor, sen fick man sitta i ett varmt fotbad och smutta på en kopp grönt te innan behandlingen började. Skönt att bli ompysslad en stunsd och bara få slappa...


Hemma igen gick eftermiddagen i lugnets tecken... Vi tittade på tv och lagade mat.... Grillade kyckling ute på Webern... Nog årets första utegrillning...

Idag ska vi på utflykt med Tinne och Patsy på Tropikariet... Ska bli roligt... Sen får vi se vad eftermiddagen erbjuder....

Häromdagen var det riktigt kallt här hemma...

Jag tänkte att här ska eldas...

Det blev lite för bra för även skorstenen började glöda... oupps!!!!

Ha en bra dag alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att det inte blev något bus på fabriken:(

Härligt för dig med lite egentid, det är du förtjänt av fler gånger tycker jag:)

Kramisar Carina