fredag 18 februari 2011

Fredagsmys...

... eller inte... Chansen att någon är vaken och intresserad av att fredagsmysa med mig ikväll när jag kommer hem från jobb är väl inte jättestor... Man är själv ganska pigg efter jobbet, men de andra har ju hunnit ligga och slöa i soffan ett bra tag innan jag anländer så det är ju inget konstigt att dom är trötta... Men det är ändå mysigt att mysa med sina älsklingar lite...

Oliver med en glass från Hard Rock Cafe i Hurgarda...
...skulle lätt klämma en sån nu... eller två!!!



Idag är en sån hemsk dag när jag är sugen på en massa smarrigheter... Det är inte värt det, att stoppa i sig nått onyttigt men ändå kan man inte låta bli att bli sugen... var inne på Le Cardinals hemsida precis eftersom vi ska äta där nästa lördag... När jag läste menyn blev jag så hungrig.... Mmmmm vad jag längtar, kan knappt minnas när jag var på en "riktig" resturang sist...

Var och hälsade på Linda och lille Oliver i onsdags... Så mysigt att få gosa liten bebis... Han är bara för underbar det lilla livet... Fick anledning att scrappa ett kort och att handla bebiskläder... Så mycket sött det finns... Jag plockade på mig "outfit" efter "outfit" bara för att hänga tillbaka igen när jag hittade nått ännu sötare... Kläderna på bilden är från oss alla på jobb... Jag fick uppdraget att shoppa.

Nu är det strax dags för att åka till jobb igen... Jag vet jag är gnällig... men nu längtar jag så efter min semester vecka att tiden känns som evigheter...

Ha en underbar dag och helg... jag ska göra mitt bästa för att det snabbt ska bli överstökat...

Kramar i massor!!!!

4 kommentarer:

Linda sa...

Glass är ALLTID gott - vinter som sommar, tycker jag. Den på ditt foto ser himla smarrig ut!!
Kläderna är supersöta och min lille prins är så go i dem och kortet du gjort är också så fint - det ligger i tryggt förvar nu...här var en liten kusin igår som höll på att hugga tag i det, men det räddades snabbt som ögat:)
Hoppas din arbetshelg går snabbt så att du kan njuta av lovet/semestern sedan.
Kram Linda

Tesse sa...

Stinky-jamasen har Wilma också, fast den röda. Riktigt fin är den!!

Cardinal är min favoritrestaurang, jag rekommenderar verkligen krysskortsmenyn där du kan komponera ihop din egen måltid, perfekt!

Anonym sa...

Längar du efter semester? Två Egypten foto på en vecka :) vad säger du om att spara busfabriken eller tripikariet till nästa fredag så ja o Patsy kan följa med? Ja slutar ju tidigt då....
Trevligt helg!

Anonym sa...

Du e verkligen värd semester, tänk nu på att inte planera för mycket. Vitsen med semester e ju att man ska vila upp sig..... inte jaga livet ur sig;)
Vi måste snart ha en planeringsträff inför vår gemensamma semester så att vi har något mer att se fram emot.

Kramisar Carina