torsdag 17 februari 2011

-5%

Idag är jag så frusen så jag bjuder på en bild från ett soligt Egypten julen-06!!!



Idag uppnådde jag - 5% av min startvikt... Dagens vikt blev -0,8 kg. Känns himla bra att det går framåt i så pass snabb takt... Risken för att falla för frestelser är mindre nu... Jag känner mig tvärtom mer taggad för framtiden... Kan nästan se fram mot nästa vägning och resultatet där.... Vi har ju fått fina möjligheter till motion på jobbet nu oxå... så det finns inga undanflykter...

Som de andra gångerna blev det bibblan för lite fika och lämna/ låna böcker... Tyvärr firade jag lite för bra med en ciabatta med ost och skinka och en stor kaffelatte så jag har redan gjort av med hälften av dagens Pro points på bara frukost... Får bli mycket frukt och grönsaker resten av dagen....

Idag börjar min jobbehelg... 4 arbetspass, ca 30 timmar sen väntar en hel veckas semester... Så himla skönt det ska bli... Ska bara komma på lite aktiviteter vi kan hitta på... Snackade igår om att åka och simma och även Stefan kunde tänka sig det och plaska med Bella i lilla basängen medan vi andra simmar... Sen blir det säkert tropikariet en dag och kanske busfabriken.... Ja, ja vi får se...

Ha en underbar dag alla goá, glaá människor... ni andra oxå....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi vill också gå på Tropikariet och busfabriken, men vi har inte sportlov :(
Ha en bra dag själv.

Kram Tinne

Tesse sa...

Vi kanske kan träffas nån dag när ni är lediga, Wilma och jag är ju bara hemma ändå!

Kramisar!

Karolinssida sa...

Det gör vi gärna... Toppenidé... Vi kan väl höras av i nästa vecka... Kram...

Linda sa...

Vilket härligt foto med pyramiderna i bakgrunden!
Grattís till viktminskningen den här veckan - du är jätteduktig!
Kram Linda

Tesse sa...

Det gör vi!