torsdag 27 januari 2011

Vägdag idag...

Minus 1,8 kg visade vågen och jag är nöjd... Det gör ju massor att jag inte äter kakor och godis... Pro Pointsen räcker så mycket längre... Denna veckan hade jag 40 av mina 49 bonuspoints kvar, ändå upplever jag inte att jag gått miste om nått... Jag har blivit hungrig mellan måltiderna men det är nog inte så farligt att känna hunger... Det gjorde jag aldrig innan för jag stoppade i hela tiden, för suget fanns Non Stop...

Nu drar jag igång en ny vecka... blir ett litet kalas för Patsy på lördag men det ska nog gå vägen det oxå... På kalas får jag ju äta kaka så det ska bli smarrigt....

Ha en bra dag alla!!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Jag ser fram emot att följa din resa :-) hur många kilo vill du gå ner? Kram

Karolinssida sa...

Jag har satt min målvikt till 65 kg... vet inte om det är realistiskt... Men under 70 ska jag iallafall....

Anonym sa...

Starkt jobbat, go, go, go.....

Kramisar Carina