onsdag 26 januari 2011

Onsdag!!!





Halva veckan är gången... 2 arbetspass kvar, sen en härlig ledig helg...


Har fortfarande ont i axeln och sitter här och stinker tigerbalsam... Tror det är inne i leden det onda sitter... Liksom mina knän knäpper och knakar mina axelleder... men det är inget fel på dom... (säger dom som är experter). Snart ska vi komma igång med träningen på jobb och då ska ju sjukgymnasterna visa oss rörelser som är bra för oss, speciellt om man har ont nånstans...



Nu är Stefan och Oliver på fotbollen, Oliver ska spela Lilla skåne cupen på lördag... Får se hur det faller sig om vi följer med allihop och hejjar... Vi ska ju på kalas på eftermiddagen och fira Patsy som fyller 2 år idag...



Becka gillar ju att ta märkliga foton.. Det är lika rolig varje gång man tömmer kamerans minneskort och se vad hon fotat... Här har hon slagit sig ihop med Bella, både som modell och fotograf....



...ser ut som om hon sitter och tigger på trappen...


Nä om man skulle baka nån kaka till kvällskaffet... Jag ska dock inte smaka... Det är ju vägning i morgonbitti... Så ni som har tid... håll gärna en tumme eller två...



2 kommentarer:

Becca sa...

Jag fångar snöflingor! ><

Anonym sa...

Har ni ingen annan läkare du kan gå till? Men det e klart, den läkaren jag gått till angående mina knän som knakar som att det var grus i dem, säger oxå att det inte är något fel på dom:(
Hoppas det blir bättre när du kommit igång med träningen som sjukgymnasterna ska visa er.

Kramisar Carina