torsdag 20 januari 2011

På G...


Jahapp... då kom jag så iväg på inskrivning på VV igen... Kändes riktigt bra faktiskt... Gillar verkligen Mia som har VV i Helsingborg... hon är så inspirerande och trevlig. Har spenderat eftermiddagen med att aktivera mitt abonemang och planera lite måltider så att jag kan komma igång riktigt... Första delmålet är -5%, känns helt ok.
Väger nästintill mer än jag någonsin har gjort... Känns lite kasst med tanke på hur bra det gick i början av förra omgången att jag faktiskt var nere så att jag vägde 12 kg mindre än vad jag gör nu... Ett litet delmål på vägen är ju att komma dit så fort som möjligt... För därifrån känns det som om min "riktiga" viktresa tar fart...
Dagen idag började redan 4:30 när Bella vaknade och var dålig i magen... 3 skitiga blöjjor på 30 min sen har det varit lugnt... Just nu väntar jag på att hämta hem Rebecca sen får storknoddarna passa lillknodd en stund medan jag promenixar med Alf hunden... Detta fina vädret får man bara inte missa... Kalopsen står på spisen och sköter sig själv, så det är lugnt på fronten...
Ha en toppendag alla monsterdiggare!!!!

Inga kommentarer: